Povestea noastra a inceput in noiembrie 2009 cu o idee, pe care am transformat-o incet si sigur intr-o mica afacere. Stim ce inseamna greul, stim ca renumele se castiga om cu om, dar cel mai tare am invatat cat de important e sa rezisti, sa crezi si sa continui sa cresti. 

Eu sunt Raluca, insa nu eu sunt Société Gourmet, ci tot ‘ecosistemul’ incepand cu echipa noastra, clientii nostri, comunitatea pasionatilor de gatit sau de evenimente ‘altfel’. Ne jucam de-a gazdele si musafirii, luam joaca in serios si suntem exigenti cu bucataria interioara, pentru ca acolo ‘in fata’ sa se nasca o experienta memorabila.

Cautam in permanenta oameni cu care am putea colabora pentru un eveniment sau care s-ar potrivi in echipa noastra. De la bucatari, asistenti de bucatar, asistent sau manager de eveniment, spalator/responsabil de curatenie, sommelier, specialisti in cafea sau fotografi.

Daca iti doresti sa colaboram si crezi ca ti se potriveste conceptul nostru, te rugam sa ne trimiti C.V-ul tau impreuna cu cateva ganduri pe adresa jobs@societegourmet.ro.  In cazul in care consideram potrivit, te vom contacta.

Multumim si va uram spor si daruire in tot ceea ce faceti! 

Raluca Hagivreta-Ichim & team

 

Tu vei fi mâna dreaptă a chef-ului rezident și împreună veți ‘ține’ bucătăria evenimentelor la Société Gourmet Event House

Vei avea ocazia să faci parte dintr-o echipa profesionistă cu experiență de 9 ani în domeniul evenimentelor culinare
Cerinte obligatorii:
⁃ cunostințe sau pasiuni în domeniul culinar (lucrăm cu meniuri, evenimente tematice, rețete, bucătari, așa că ar fi foarte bine dacă știi despre ce este vorba, ceva mai mult decât cultura generală gastronomică)
– online savy (să te descurci în Google Drive, să ai acces la email, Google calendar, să poți întocmi documente în Word).
⁃ limba engleză avansat (vorbit și scris).
⁃ persoană organizată și pasionată de planificarea și implementarea de evenimente și povești.
– gazdă bună și pasionată

Puncte in plus pentru:
⁃ experiență în orice domeniu ce dezvoltă capacitatea de a organiza (lucruri, oameni, situații) și de a se organiza.
⁃ experiență anterioară în patiserie
⁃ permis de conducere
Descrierea job-ului:
⁃ asistă bucatarul rezident în pregatirea și servirea mâncării la evenimentele casei; la fel și în cazul cursurilor de gătit.
– este responsabil de aspectul bucătăriei (coordonează personalul de curățenie, menține spațiul curat și funcțional)
⁃ desfasoara activitati suport (cumparaturi pentru eveniment alături de bucătar, comenzi furnizori, menținerea evidenței stocurilor).
⁃ se ocupa pas cu pas de bunul mers al evenimentelor si petrecerilor in-house, de la aprovizionare si până la plecare.

Beneficiile job-ului:
– program flexibil, salariul este fix
– ai ocazia să înveți multe, de la noi și de la guest chefs; plus că vei cunoaște tot timpul oameni noi
– o casă frumoasă cu grădină și clienți cool

Dacă te consideri potrivit pentru acest job și ești gata să te alături pe termen lung unei echipe pasionate și motivate, ne poți trimite CV-ul tău la adresa e-mail: jobs@societegourmet.ro
Vor fi selectate pentru interviu doar acele CV-uri pe care le consideram potrivite.
Mulțumim și sperăm să ne întâlnim cât mai curand!
Echipa SG